Wish you a Warm Welcome

Adat resmi padi

"Adat resmi padi,lagi berisi lagi tunduk"

tue lah perumpamaan yang aku baca kat skulah agama tokwan aku,madrasah nadhah kat bukit besar...dari saat aku trbaca perumpamaan tue,aku dok pikiaq smpi la nie pernahkah kesyukuran yang kita zahirkan daripada tiap2 kali sembahyang tue,kita menggunakan nikmat tersebut untuk mengimprovekan diri kita??Sama2lah munasabah diri...

Lan's Traffic..

Why are you here?

I'm glad to tell you that this blog is the most
dangerous blog in the world and everyone is
prohibited to access this blog except the
company members of AnakPakLebai Sdn Bhd.
If you want to read,please read from bottom to the top...
Thanks
Powered By Blogger

Wednesday, December 23, 2009

Minutes after Saser offer

Tepat koi 6.05,alarm aku pun bunyi la berserta panggilan pak aku yg xhenti2...aku pun xtaw pasaipa leh sng bgn pagi tue,aku pun mandi la slama 2mnit...smpai la nie aku dok heran kot mana aku leh mandi sat mcm tue..dressing da brserta secalet gatsby,aku trus lumuq atas rambut yg xstyle lgsg hsil guntingan kelin blkang umah aku...trun2 ja masuk dlm reta,standard la makan gardenia ngn aiq milo skotak..prut da kenyang,aku suoh la pak aku pause sat baca yassin kat dlm reta tuh sbb aku nak bgtau offer aku..aku hbaq2 ja sains seremban,dia pun menghela nafas lega+keciwa sbb 1st-skula xfamous,2nd-aku da dpt sbp,so aku xkn dpt lg mrsm yg mna dia leh adjust untuk aku...slps aku cta sgala matnikam secret2 saser,dia pun ok la skit...dia dok tanya aku smpi la mak aku bwk reta smpi kolej mara,aku pun xtaw yasin yg dia baca td lepas mana dah hahaha.

smpi ja skul,aku pun snyum sorg2 p kls 3elit1 yg mana mnempatkan rmai2 monyet2 cendekiawan dikepalai oleh ahmad pitri b ayob dbantu oleh ahmad tirmiezi b baharuddin..dua2 ahmad,nsebla aku nie muhd hehehe...1st skali aku jmpa cpa,aku hbaq dia dapat saina,dia tkezut ksedihan sbb dia kata kat aku,,,'laaa,saina ja aku dapat?boring la gitu'..cpa,jgn tkezut sbb otak aku igt lg dialog dri mlut hg tue..aku senyum ja,mneruskan langkahku untuk mletak beg quiksilver limited aku atas krusi tpi meja 'fur'...letak2 ja beg tuh,aku da lpa da pristiwa slps tue..aku pn xtaw psaipa,concentrate sgt kowt kat dlm kelas...lepas tue,satu kelas la bsing dok tanya,'hg dpt mana?',,,'hg tgk dk g dpt mana?'',,,aku pun dgn rendah diri mnjawab,,,''sains sremban ja,skul pa xtaw''.. aku redha,sbb skulah tue mmg pun xfamous lgsg...mampueh la org xknai,jnji aku p sana jd pandai sdah la..trus ngn azam aku,iaitu 'aku nak kalahkan ain yg otak dia sbsaq badan dia',,sbb pak aku slalu puji dia...

sama la ngn nadira time skulah rendah,,aku igt lg ckgu noreha kata kat mak aku dpn aku,,''hai budak tue,dah la anak doktot,lawa,pandai pulak''.cikgu noreha,jgn tkezut lak...sya igt lagi kata2 tue..ada dlm entry otak saya tahun 2003...aku igt lagi,time tue,aku mmg bengap gila bersama kwn rapatku iaitu ayie,yg mana kebengapanku tue mmbuatkan mak aku xmai amik slip peksa walaupun jarak skulah yg merangkak pun smpai kelas 4adil tuh...aku amik kata2 tue n tindakan mak aku xamik slip peksa tue jd prangsang smpi la aku dok bdiri dlm kelas 4zeta kat sains sremban la nie.....Alhamdulillah...

Sampai detik la nie,23 dec 09 pada 0101,mak aku still cita kpandaian timah ngn ain kat aku.cta stret a la,pa la....dok challenge aku,xkn saser leh kalah ngn syedmad.....klaw nek ferrari,time ngaji form4 tue br gear 3..suma dok ada gear 6...yg nk p pecut awai2 wat pa,panas la enjin...form 5 boh la gear 4 smpi gear 6 lak..klaw relax dalam kelas bserta tdoq pada 11.15 malam tiap2 malam leh dpt 6a,dgn izin Allah dan usaha yg gigih,InsyaAllah SPM 9A+!!