Wish you a Warm Welcome

Adat resmi padi

"Adat resmi padi,lagi berisi lagi tunduk"

tue lah perumpamaan yang aku baca kat skulah agama tokwan aku,madrasah nadhah kat bukit besar...dari saat aku trbaca perumpamaan tue,aku dok pikiaq smpi la nie pernahkah kesyukuran yang kita zahirkan daripada tiap2 kali sembahyang tue,kita menggunakan nikmat tersebut untuk mengimprovekan diri kita??Sama2lah munasabah diri...

Lan's Traffic..

Why are you here?

I'm glad to tell you that this blog is the most
dangerous blog in the world and everyone is
prohibited to access this blog except the
company members of AnakPakLebai Sdn Bhd.
If you want to read,please read from bottom to the top...
Thanks
Powered By Blogger

Wednesday, December 23, 2009

Detik before n after register Saser




Mmg da byk ar bli bnda baru,aku pun xtw bp ratus da hbis..pak aku standard la,suoh bli yg branded ja,pstu byk lak..stg sluaq carik la,pa la.kna da standby..xpa la dpt pak gitu,aku dpt byk,dia bli suma duet dia hehe..yg aku bnci skali time nie cari kasut itam la,p mrata dah,pacific loqstaq,queensbay penang,sogo kl,suma xley nak bli...sbb pa??kaki kcik sgt...adoyai,skit ati btoi..last2 skali,tpaksa la bli kat ngn kamdar tue,ada sederet kedai kasut..kasut cap natang pa xtaw,da la xdak span,tumit tinggi nak mampueh,ptotla murah...pecah hbis kaki aku pakai ntg tue kat saser,skit ati gak..tp xpa la,taun nie ada lak saiz,kaki aku bsaq skit kowt huh..smpi la ari nak p antaq aku,pak aku tempah Equatorial kat bangi,kra dia nak bagi aku lepas tension ar sblom masok asrama...da p kl,p kdai nasi arab kat ampang,p makan nasi arab sorang rm20 yg aku igt lg waiter tue cakap arab haram jadah pa xtaw bla dia tanya nak makan pa..poyo la plak,aku pun blajaq gak arab time darjah 4 dlu,naseb ustazah aku ajaq xhabis ja..da kenyang,pastu lepak2 klcc,masuk aquaria,blik hotel p men snooker buang 3game,brenang2 kat swimming pool bsama mat2 saleh,p sauna,p gym pakai kasut nike airmax abg aku sbb xleh pakai slipar masuk dlm tue,so,suma tuh tajaan parent aku..mmg best ar tyme tuh,da la susah family aku nak bkumpul skali..pagi keesokan tue,bmula ar dtik yg mndebarkan,iaitu pakai baju skulah ngn kasut hitam..

haha,mmg nk tgelak pun ada...dah la br pakai kasut hitam,p bli hat murah,licin lak tue jalan atas tile otel..redha ja la..nek la highway sremban-kl mnggunakan smart tag yg bteri da low,1jam stengah smpi la skulah tue..mmg buruk ar,lbey krg syedmad ja..tp syedmad bsaaaaaaq,aku rasa 3kali ganda kcik dr syedmad...da parking suma,terjeling la keta2 sempoi spt porshe cayenne,mercedes s class..kra hbat gak la keta kat ctu,kancil tue kra leh kra ngn jari ja...da daftar suma,aku pun p kaunter nak masuk dorm..lpas dinilai oleh tmbalan ktua block n kwn dia,ak leh la masuk dorm depa tue..da hjung taun,aku baru taw kata nak masuk dorm yg aku dok skrang nie depa plih masa p daftar kat depa.aku igtkan depa pakai pilih ja..rupanya,depa amik yg mka ada bakat jd pmimpin ja kat skulah,kra mka aku tsenarai la..xsia2 jd pgerusi chess..ptotla bdak2 dorm aku sma mka jambu2..kwn aku yg leh p korea pun ada dlm dorm aku untuk student exchange yg mana 3 org ja bdak mlaysia leh p,mmg tera la depa detect mka junior2 nih..

da register suma,aku pun truskan la dgn sesi babai kpd keta stream aku yg mana dinaiki oleh family aku..sdey la jgak,tp aiq mata aku xkluaq pun..hebat gak la aku noh..slps 1mnggu orientasi,aku pun skit2 blajaq cakap bahsa sana..mampueh la nak cakap pedu kat depa,jenuh xpaham...last ari orientasi koi 1 pagi,bdak2 f4 suma kna pgl p dwn..hrm jadah,aku br ja nak mimpi,kna kjut lak..pgawas la pulon pa xtaw..p la bratoq dalam dewan tue,ngn pakai ken pelekat,tracksuit,sluaq skulah pun ada..mmg smgt la bdak tue..dalam dok pgil nama bdak2 lahanat time roll call tue,nama aku lak kna pgl atas pentas..bangga gla aku sbb leh nek pentas,br la capub sket jadi gangster..haha xdak ah,tipu ja..bangga pa,pluh ketiak nie p nek atas punyala takut..rupa2nya,f5 xpuas ati kat aku sbb mka aku ensem,depa kata leh jd american next top model..tedengggg,kena tipu..aku pn lpa depa xpuas ati psaipa,tp f5 yg xpuas ati tue mmg baik,dia tgk aku stylo ja,so dia lepas aku mcm tue ja tnpa kna torture mcm bdak2 len kena.dia just advise ja.kra aku nseb bek la..cta akan smbg d entry strusnya!~>.