Wish you a Warm Welcome

Adat resmi padi

"Adat resmi padi,lagi berisi lagi tunduk"

tue lah perumpamaan yang aku baca kat skulah agama tokwan aku,madrasah nadhah kat bukit besar...dari saat aku trbaca perumpamaan tue,aku dok pikiaq smpi la nie pernahkah kesyukuran yang kita zahirkan daripada tiap2 kali sembahyang tue,kita menggunakan nikmat tersebut untuk mengimprovekan diri kita??Sama2lah munasabah diri...

Lan's Traffic..

Why are you here?

I'm glad to tell you that this blog is the most
dangerous blog in the world and everyone is
prohibited to access this blog except the
company members of AnakPakLebai Sdn Bhd.
If you want to read,please read from bottom to the top...
Thanks
Powered By Blogger

Sunday, December 27, 2009

The End of Joyful..

Huh,cuti skula da nak habes..So,aku pun tpaksa la mninggalkan sgala dunia kriangan dan kenikmatan di kedah ih..tpksa la lalui dunia xdak tenet,xdak aircond,xdak kfc,xdak mcd,xdak sgala2nya..tp xpa la,orang kata nak buat ssuatu reja tue,buat sungguh2..so,time aku untuk study,study ar btoi2..xyah ar nak men sgala matnikam..Hopefully sgala cita2 n azamku tercapai pada tahun 2010..orang puteh kata ' mission accomplished '..huh,5 ari g untuk aku p bcuti ngn pantai,n 8 ari g untuk p bcuti ngn bku..da xsabaq2 nak p skulah,bosan gak dok umah nih.dunia nie pnuh dgn ' be at' bak orang kedah kata..bla dok skula,rasa nak blik..bla dok umah,rsa nak dok skula..papapun,harap2 benda yang aku hajatkan masa pmbuka tahun baru hijrah aritu sumanya akan dikurniakan oleh Allah..jmpa lagi d cuti brikutnya,mgkin 2 bln agi..huhu,all the best for my pren..sma2 la kita doakan kejayaan kta...SPM straight A+ larh!!..